Bạn sẽ học được những gì
- Tự tin giới thiệu bản thân, vai trò và mục tiêu công việc bằng tiếng Anh.
- Giao tiếp chuyên nghiệp khi gặp khách hàng mới, tạo thiện cảm & kết nối.
- Miêu tả sản phẩm – dịch vụ, trình bày offer, gửi email follow-up chuẩn quốc tế.
- Nắm vững ngôn ngữ đàm phán, điều khoản hợp đồng, từ vựng chuyên ngành.
- Xử lý đơn hàng, trao đổi thông tin, xác nhận số liệu bằng tiếng Anh thương mại.
- Giải quyết phàn nàn, xin lỗi, chăm sóc khách hàng bằng mẫu câu chuẩn – lịch sự.
Nội dung
UNIT 1: Jobs and Responsibilities
- Part 1: Starter
- Part 2: What is your Job Title?
- Part 3: Talking about your Job, Goals, Objectives and Targets
- Part 4: Talking about Sales
UNIT 2: New Contacts
- Part 1: Starter
- Part 2: Being polite & Establishing contact at a trade fair
- Part 3: Small talk & Follow-up Email
UNIT 3: Offers
- Part 1: Offers, Tenders & Bids
- Part 2: AIDA
- Part 3: Talking about a product, RFP & The tendering (or Bidding) process
UNIT 4: Negotiations
- Part 1: Starter
- Part 2: Discussing terms & Conditions
- Part 3: Negotiating Styles
- Part 4: Negotiation Language & Win-Win Negotiations
UNIT 5: Orders
- Part 1: Starter
- Part 2: Exchanging Information & Handling Orders
- Part 3: Referring to numbers on an order & contract terms
UNIT 6: Customer Care
- Part 1: Starter
- Part 2: Complaining Effectively
- Part 3: Complain management with cash
- Part 4: Useful expressions for complaint and apology


Reviews
There are no reviews yet.